Codi de gammes P-F


















Dins del Festival Videt, que s'ha celebrat a Vilafranca aquest mes de febrer, he fet una instal.lació vegetal a la biblioteca Torres i Bages. El tema d'aquest any del festival era "del Profà al Sagrat".


El què vaig intentar fer, va ser fer un codi de gammes dels colors que per a mi em suggerien aquestes paraules. Del pagà(camp: colors verds, marrons,... ) al sagrat (marrons -grocs...). En forma de codi de barres vaig fer un treball on majoritàriament hi havien vergues, aprofitant la poda dels ceps, i aprofitant-me també d'un super amic, el Rai Badell (Caves Tutusaus, vins vall Dolina) i la seva familia i el Ferran, que m'han deixat la seva casa, el seu taller i totes les vinyes per agafar les vergues que volgués. Les notes dels altres colors, els vaig aconseguir aprofitant podes de diferentsnllocs del Penedès que m'he anat trobant. Com que les dimensions de la paret de la biblioteca són molt grans per a mi (16metres) he hagut de demanar molts favors i sense la gent que m'han vingut a ajudar no ho hagués pogut fer.



Gràcies!!!!!!Gràciiiis!!!!!!! Thank-you!!!!


...ayudando bajo la lluvia... Rai, Orgui, Lis, Oski, Uri, Bustos, Joan.